8241
Beatos virtuvė

Dar netirpsta? Paskaitykite, tikrai tirps

(19)


Praėjusią savaitę užvedžiau čia tokią temą aktualią ir tiek nerealių komentarų surašėte, kad tik lieknėk ir lieknėk. Kaip iš enciklopedijos dydžio meniu galima rinktis kokį tik nori būdą – ir su desertais, ir be desertų, ir visai be maisto…

Niekaip negalėjau nurimti, kad tik visi tie geri lašinių tirpdymo patarimai nenueitų perniek (knygos apie svorio metimą gal dar kol kas nerašysiu – cha cha cha), tai čia jums surašiau tokį kaip TOP5 arba 5 taisykles, kuriomis galima vadovautis, arba pasirinkti vieną, ar dvi labiau priimtinas. Man pačiai netgi atrodo, kad perskaičius visus komentarus, atspindys veidrodyje ėmė trauktis vien nuo skaitymo 🙂

  1. Desertai, alkoholis, grietinėlė tik savaitgalį (kartą per savaitę). Aišku, patartina nesumaišyti pusės kibiro iš minėtų ingredientų, nes tada jau bus nelabai svarbu, kuo visą savaitę skrandžio turinį pildėte, tas puskibiris vis tiek savo juodą darbą nudirbs.
  2.  Reguliarus valgymas. Pusryčius valgyti privalote, net jei jus kas kirviu kapotų ar šefas iš darbo grasintų atleisti. Žodžiu, 3 pagrindiniai valgymai ir 2 užkandžiai tarp jų. O tarp visų valgymų vertėtų daryti maždaug 3 valandų pertraukas. Pertraukas reikia suprasti tiesiogiai – jų metu žandikaulis ilsisi ir nieko nekramsnoja. Ir nereikėtų daryti ilgesnių nei 4 val. tarpų tarp valgymų taip pat (tik naktį tai jau nesikelkite pavalgyti, naktis nesiskaito).
  3. Vaisiai pirmoje dienos pusėje. Nereikia atsisakyti vaisių, bet jei vakare suvalgysite gerą kekę vynuogių, tai bus apie kilogramą… O ten stiklinė CUKRAUS – garantuota. Taip kad geriau vaisius valgyti ryte, per priešpiečius, na gerai, per pietus. Ir nevalgyti jų po sočių pietų, geriau – užkandžiams ar prieš maistą. Cukrų pakeiskite medumi. Arba agavų sirupu.
  4. Et… Kalorijų skaičiavimas. Čia gal labiau stropuoliams ir tiksliukams, ir šiaip drausmingiems žmonėms tinkamas metodas, bet žinoti, KIEK suvalgei, yra gerai. Kiek girdėjau, jei teisingai ir sąžiningai viską skaičiuoji, ir jei 2000 kalorijų nepainioji su 20 000, tai metodas veiksmingas. Arba čia gal alternatyva gali būti vienos skaitytojos pasiūlyta dieta tinginiams? 2 stiklinės šilto vandens prieš valgymą – suvalgysite mažiau, vanduo pagreitins medžiagų apykaitą.
  5. Pacituosiu vieną komentatorę tiesiogiai: a salad and a walk a day (per dieną 1 kartą valgyti salotas ir 1 kartą išeiti pasivaikščioti). Atrodo paprasta, perskaičius nepasigirsta visokių kankinimo įrankių žvangėjimas, ir gana sveikai skamba. Tikrai salotos ir daržovės kartą per dieną niekam nepakenkė, kaip ir pasivaikščiojimas. Grynas oras irgi daro stebuklus – aktyvina ląstelių veiklą, jų atsinaujinimą, o kartu ir medžiagų apykaitą.

Na o man viską tarsi vainikuoja ir apibendrina dieta „MĖ“. Ir ji tikrai ne apie avienos valgymą. Iš šios dainos nesinori išmesti nei vieno žodžio, tai paskaitykite pačios, ką rašo Ieva:

Tikrai nieko nenustebinsiu, bet veiksmingiausia dieta yra „MĖ“, t. y. Mažiau Ėsti. Ir taškas. Ir, aišku, kaip ir Tu pati, Beata, pritari Mirandai – daugiau judėti. O čia mano taisyklės iš patirties:
– valgyt pusryčius. Ir sočiai. Ir nebūtinai tik avižinius dribsnius (kurių, beje, ne taip jau ir mėgstu). Grikių košė – didžiausias gėris, kurį galėčiau vartoti tris kartus per parą. Taip sako protingi patarėjai, nieko čia naujo, bet jei pusryčiai sotūs, vakare tikrai lengviau nevalgyti (čia baisusis toliau einantis punktas)
– stengtis derinti maistą. Mėsa be bulvių ir pan. Duonos geriau irgi kuo mažiau. Irgi nenaujiena niekam.
– salotas valgyti prieš sunkesnį maistą, pavalgius sunkiai virškinamo maisto nevalgyti ant viršaus vaisių (nes jie pūna). Ir svarbiausia – neužgėrinėti maisto, nes tada skiedžiasi skrandžio sultys ir sunkiau virškinama ir (kaip kažkur skaičiau ir įtikino) daugiau visko nueina į riebalus. Irgi nieko naujo, žinomos tiesos.
– na ir viena baisesnių – nevalgyti vakare po 6 arba po 7.
– ir pati baisiausia – sportuoti.
Supratau vieną paprastą dalyką, kad man asmeniškai sunkiausia, kai kažko negalima. Tuomet tik to ir noriu. Ir nesu aš Maja Pliseckaja, kuri sakė, kad visada jausdavosi alkana. Bet gi vakare nevalgant galima save paguosti, kad viską sukirsi ryte, o ryte ne taip jau ir norisi, tiesa pasakius, bet jausmas, kad atsilaikei prieš pagundas – puikus 
 . Be to, reikia tiesiog pabandyti. Lengvumo jausmas – fainas. Ypač, kai nemakaluoji visų maistų vienu metu ir neprisipliumpini kavos/arbatos/sulčių iš karto tuoj po valgio.
Kelios pagalbinės priemonės (irgi ne naujiena, bet jos tikrai veikia):
– susirasti sporto klubą, kuris yra mielas, gražus, švarus, treneriai paslaugūs, užsiėmimai tinka ir patinka. prie to paties, aišku, nusipirkti sporto aprangą pačią gražiausią.
– svertis vis tiek visos sveriamės, bet ir rūbai puikiai parodo rezultatus. o kartais net ir labiau, nes raumenys sveria daugiau, nei lašiniai. bet raumenys sudegina daug daugiau kalorijų, nei jų nebuvimas.
– paprašyti vyro/draugo/draugės, kad pakontroliuotų, jei pačiai valios neužtenka, sporto klubo lankymą, o dar geriau – jei kartu lankytų ir nepasiduotų įkalbinėjimams kartais praleisti treniruotes
– valgyt viską, tačiau nemakaluojant ir ne vakare
– kad lengviau būtų vakare nevalgyti – susirasti užsiėmimų ir geriausia, ne namie. Pamenu, labai padėjo intensyvūs užsienio kalbų kursai, vykdavę kiekvieną mielą vakarą. Bendradarbės manęs klausė, kur paslaptis. Bet ji yra ta pati – MĖ.
– pradžioje truputį pakentėti, nes tikrai verta. Sako, kad jei kažko laikaisi 21 dieną iš eilės, tai tampa įpročiu, o per du mėnesius susiformuoja tarsi antras prigimimas. Sėkmės mums! 
 :):)

Na ir toliau palaikome šitą užduotą gertą toną – nuostabūs sumuštiniai pusryčiams.

 

Print Friendly, PDF & Email
Dalinkis:
Komentarai (19)
Komentarai
  1. Laima parašė:

    Man dar patiko išsireiškimas – norint išsaugoti gerus santykius ir gražia išvaizdą reikia vieno – laiku užčiaupti burną 🙂

  2. Pecilija parašė:

    Labai smagu lieknėt kartu 🙂 aš irgi susigriebiau, nes per paskutinius 9 mėn priaugau 5kg, o taip norisi iki vestuvių pamatyti išsvajotus 58-59 😀 stengiuosi sportuot kasdien, savaitę iš ryto, savaitę vakare. Kartais sunku susilaikyt prieš alų ir užkandžius, bet būtent lengvumo jausmas padeda siekti tikslo. Ačiū Beatai už visų komentatorių patarimų susisteminimą. Lieknėkime ir pasitikime pavasarį nuostabios, grakščios ir laimingos 🙂

  3. toma parašė:

    pamirsote vandeni: ryte, pries valgi 20 min, pries miega ir siaip per diena apie 2l, viska isvalo 🙂

  4. Rasa parašė:

    labai teisingai pasakyta: MĖ ir viskas 😀 ir dar tas „viską suvalgysiu ryte“. va taip save guodžiant galima toli nueit 🙂

  5. Reda parašė:

    Prisijungiau prie lasinuku tirptidimo,iki pietu valgau ka noriu,popiet lengvai,o vakare tik darzoviu salotos 🙂 galvojau sunku bus, bet galiu pasakyt :kai ryte sociai prikerti, vakare jau taip nebesinori 🙂

  6. Renata parašė:

    Maisto perteklius taip pat negerai,kaip ir jo trukumas,man priimtinas triju zingsniu principas,saikas,ivairove ir maisto subalansavimas,maziau druskos,jei leidzia galimybes baltaji cukru,pakeisti rudu,geresne savijauta tikrai garantuota.O mano teta,kuri labai rupinosi savo kuno formomis,savo dukrai sakydavo,jei vakare norisi valgyti,isgerk kefyriuko arba eik miegoti 😀

  7. Jolita parašė:

    Tai va ziuriu ko tos turkes tokios lieknos, nes po turkisku pusryciu kur ten daug noresis valgyti po piet.

  8. Agnė parašė:

    Aš tai nesuprantu, kodėl visi tuos pusryčius akcentuoja… Asmeniškai aš geriausiai atrodau ir jaučiuosi, kai jų nevalgau. Esu skaičiusi, kad žmogaus organizmas veikia 8 valandų ciklais: maitinimasis (12-20 val.), įsisavinimas (20-4 val.), šalinimas (4-12 val.). Pabandžiau prie jų savo valgymus derinti (iki 12 val. nevalgau, išgeriu vandens ir puodelį kavos) ir labai patiko :)) Galbūt kiekvienam savo ir jokių universalių taisyklių nėra.

  9. Violeta parašė:

    Su pusryčiais visuomet sudėtinga, rytais nieko nesinori, tik į dušą ir pro duris, šiaip ne taip susidedi į skrandį tą košytę :))) Mano sekmės paslaptis yra reguliarus vandens vartojimas, nežinau, ar čia moksliškai įrodyta, bet gerimas kas valandą ar dar dažniau po stiklinę vandens padeda jaustis ir sočiau ir atrodo, kad organizmas geriau veikia. Ypač, kai aš esu kavos vartotoja, tai prie puodelio kavos būtinai pasistatau stiklinę vandens 🙂

  10. Kristina parašė:

    visos Jūs merginos esate teisios, bet! ne viskas taip paprasta… aišku – jeigu užtenka „numesti“ 2-3g , o įpročiai susiformavę nelabai „teisingi“ , rezultatas jau matysis atsisakius vėlesnės vakarienės ar kaloringesnių užkandžių , saldumynų. Bet, jeigu nori ištikrųjų „susitvarkyti“ figūrą – t.y tikrai sustangrinti, pakelti, paploninti , reikia juodo darbo, ypač kai Tau jau virš 30m, kai organizmas labai smarkiai keičiasi ir jį „aptvarkyti“ gaunasi ne taip jau paprasta (nepalyginsi su tuo,kai Tau 20m ). Rašau iš savo patirties – grubiai tariant aš „ant dietos“ esu apie pusę savo amžiaus (man 35m) – pusryčiai- šventas reikalas, užkandžiams stengiuosi vartoti tik vaisius, t.y obuolius, pietums- jokios mėsos su bulvėm, tik su daržovėm. mano vakarienė dažniausiai būna – keletas vaisių ar sūrio gabalėlis. Nuo sausio mėn pradėjau reguliariai sportuoti (anksčiau tik pabėgiodavau karts nuo karto, studijų laikais sportavau reguliariai) ir ištikrųjų , mielosios, tik sportas pradėjo duoti matomus rezultatus – žinoma -plus mano įprasta mityba. (Jei po treniruotės, kaip „dovaną“ už savo darbą, pasidovanosit pyrago gabalą ar pan, tai nieko nebus ) Po poros mėn treniruočių sporto salėj -3 -4 k per sav- akivaizdūs pokyčiai- celiulitas mažesnis, kūnas ryškiai stangresnis! Tas labai džiugina, o kai matai akivaizdžius rezultatus, ir į sporto salę ne taip ir sunku prisiversti nueiti. Aišku- tam labai trūksta laiko, o kai pradedi reguliariai sportuoti, laiko išvis neturi niekam- darbas, sportas, namų ruoša,valgio gaminimas ir daugiau nieko! Aišku- neesu aš šventa- tikrai „sugriešiju“ ir dar kaip! Ir vyno taurė , ir užkandėlės prie vyno, o ir kaipgi savaitgalį be gabalėlio torto? Niekaip! O jei, neduok Dieve, dar kokį vakarėlį savaitgaly turi, tai būna ir persirijimų, tokiu atveju- pirmadienį – iškrovos diena arba 100g grikių dienai …
    Ir išvada mano tokia- praktiškai viskas yra ĮPROČIO reikalas- nuo saldumynų atpranti- nebereikia, prie sporto pripranti- labai reikia ! 🙂 todėl visoms linkiu kantrybės ir pirmiausiai- išsikelti sau konkretų tikslą ir stengtis jį įgyvendinti, o jei jį įgyvendinant pasimato rezultatai, tai ir tikslų siekis pasirodo visai malonus 🙂 Pvz man jau sporto dabar reikia labai! ..nes vėl bijau celiulito, nudribusių rankų ir užpakaliuko , o prie viso to- kai gerai išprakaituoji sporto salėj ir galva šviesesnė , lengvesnė tampa ir rūpesčiai nuslenka kažkur į šalį… Bet ką aš čia- juk Jūs visos viską puikiai žinot, žinot kaip reikia ir ko negalima, bet – pati puikiai žinau, kaip sunku kažko atsisakyti ar „prisiversti“

    • Beata Nicholson parašė:

      Kristina jūsų komentaras tai kaip atskiras straipsnis, aš manau, kad būtent tokios patirtys kaip jūsų labiausiai ir įkvepia, aš kai perskaičiau tai jau kokius keturis kartus apie jus pagalvojau. Ačiū manau ne man vienai…ir pritariu, kad sportas sveikata ir gėris, o maistas yra maistas

      • Kristina parašė:

        Beata, labai nuoirdžiai sakau- Jūs atrodote NUOSTABIAI, ir be tų Jūsų galbūt prisišnekėtų sau keletos nereikalingų kilogramų, jau būtumėt nebe Jūs!
        Ir-maistas irgi yra gėris 🙂

  11. Inga parašė:

    Labai smagu skaityti tave, Beata 🙂 ar kas nros jau gyrė tavo rašymo stilių? 🙂

  12. Greta parašė:

    Daug yra įvariausių teorijų ir metodų, patarimų, kaip mesti svori. Bet manau, tai yra individualu ir kiekviena atranda savo sistemą ir rėžimą, kuris jai tinka ir kuomet lydi gera savijauta… 🙂

  13. Renata parašė:

    Lasiniu tirpdymo laikotarpiui galeciau rekomenduoti stai tokias,salotas:virta arba pakepinta vistiena,kalukietina,konservuoti arba sviezi abrikosai ir siek tiek tarkuoto surio,uzpilui saukstelis medaus,slakelis aliejau ir siek tiek „Dizono“garstyciu,bet jei norisi stipriau,labai skanu ir su majonezu.Pagaminimas:)nera ka veikti:)

  14. MildaMilda parašė:

    Galiu pasidalinti savo pietumis t.y salotytės „MildaMilda“ : Pekino kopūstas, 2 pomidorai, 3 agurkai, žaliosios alyvuogės (visko kas žalia negailim!!), žalia paprika, pusę puodelio 3 grūdų košytę užpilam vandeniu ir paliekam kol išvirs vienas kiaušinukas, kol nulupsim ir įsidėsim į salotas. Jei mėgstate aš dar deduosi tuno, viską apšlakstau vosos citrinos sultimis ir mmmmmm…. Į darbą deduosi į maisto dėžutę (nemažą) ir valgau per pietus apie 2val. tada 4val. obuoliuką ir 6 pabaigiu saločikes ir nuo tokios sveikatos, sotumo ir skonio bombos vakare net nesusimąstau apie maistą, naaa… kartasi tą antrą įsidėtą obuoliuką suvalgau, kad ir po 7, nieko, nenuodėmė 🙂 Ir paslaptis mano, kad kai ateina nenumaldomas noras šokoladuo ar kažkam „nuodingo“ geriu kavą- man padeda. Linkiu būti gražioms tikiuosi greitai ateisiantį GRAŽUOLĮ PAVASARĮ :)))

Palikite komentarą

Taip pat skaitykite:


Mūsų draugai:
Visos teisės priklauso Beatai Nicholson. | Pagaminta beLEDO.